земля в иллюминаторе: 100 flights!



Під час останньої подорожі, а це була Грузія в черговий раз, десь в небі над Стамбулом я відсвяткувала доволі своєрідний ювілей - 100 авіаперельотів!




Для себе ще не вирішила, привід це похвалитися, або, можливо, поділитися чимось корисним чи цікавим. Чи хоча б емоціями :)

Завдяки сервісу Flightdiary (нині це одна з функцій Flightradar24) можна вести облік у вигляді своєрідного щоденника. Система автоматично веде підрахунок і дійсну круту статистику, подробиці якої нижче :)

Певний час тому мені довелося підняти архіви і систематизувати інфу наскільки це було реально. Збереглося все, окрім нумерації місць. Але улюблене - завжди біля ілюмінатора :)




Фото було зроблене протягом того, ювілейного, 100-го, польоту над нічним Стамбулом. Його цінність я усвідомила потім. Босфор. Між Європою і Азією. По дорозі із Заходу на Схід. 




100 польотів: 92 інтернаціональні і 8 "домашніх".
А це - 146.975 км.
Тобто, все рівно, що 3.7 разів облетіти навколо планети Земля. Або подолати третину ( 0.38) відстані до Місяця!
Ну крутий же сервіс, що повідомляє такі речі?




А також, це  51 аеропорт в 25 країнах. Перший був в липні 2009. І ніч перед польотом Берлін - Рим я просиділа в Тегелі доволі голодна і з переживаннями "лиш би не знудило! соромно ж буде!".



Та 86 різних маршрутів під крилом 18 авіакомпаній:


Та-дам! А тепер по категоріях!


Номінація " Улюблена авіакомпанія" присвоюється...Norwegians!
Low-cost, адекватне співвідношення ціни, сервісу, того факту, що літають здебільшого по центральних аеропортах у людський час ( в порівнянні в тим же Раяном, хоча за 8 євро, але з Франкфурт-Хан і відліт в свинячі голоси:). Опимальний (для мене) варіант в сполученні Скандинавія - Європа. Ну і зворотній (можливо для когось із вас). Квитки як з багажем, так і без. Періодично бувають акції від 100 $ Осло - США ( східне узбережжя, NY там і ...).
Ще у них часто на борту є шаровий Wi-Fi і симпатичні стюарти :)
За підрахунками, 30% моїх польотів були саме з Norwegians!

( пост не проплачений, блог не монетизований, єслі шо! :)

І ще, поверніть рейс Осло - Київ, а?...



Номінація найдешевший авіаквиток в моєму досвіді - 2,15 Є, Щецин - Осло з Ryanair.




Номінація "Бінго! Джек-пот!". Тронхейм -Аліканте, а це бл 4 год льоту з півночі на південь, Norwegians, куплений за 12 год до відльоту за ...34Є.


З дитинства Lufthansa здавалася якимось недосяжним еталоном. Була впевненість,  якщо виросту і зможу собі дозволити літати німцями - от, значить самостійна, доросла і стою на своїх двох. В минулому році зрозуміла, що все набагато простіше, ніж було в тій дитячій ілюзії! 




Була і "emergency" (незапланована) посадка.  Одного осіннього вечора, замість Кракова нас посадили у Вроцлаві в зв"язку з погодніми умовами.


Першість у номінації "luxury" віддаю Turkish airlines i Qatar airways. Виправданий вибір на великі і трансконтинентальні дистанції. Тут тобі і 30 кг багажу включено, і покормлять тебе (а це ой як важливо!), і дозвілля, і комфорт.
 

У номінаціі "найбільш оригінальний і пам"ятний "  відзначу перельоти Tbilisi - Mestia - Tbilisi.



Розкажу детальніше і дуже раджу вам: якщо життя занесе вас в Грузію, just do it! Зробіть не сумніваючись!


Одного ранку 2015 висунувши голови з палатки ми не без заздрості милувалися аеропортом Местії ім. Тамари. Він розкинувся поміж засніжених верхівок Сванетії і пару років тому був включений в 10-ку найкрасивіших в світі за рейтингом BBC.

Навіть зателефотнували в аеропорт. Але рейси ( Местіа - Тбілісі, Местіа - Кутаїсі) виконуються сезонно і раз на добу-дві. Короче, того разу нічого не перепало і я пообіцяла собі повернутися в Грузію заради цього!


Польоти організовує компанія Vanillasky.ge, квитки в них на сайті, мінімум за місяць до відльоту, завжди тотальний дефіцит ( ну зрозуміло!).
( пост не проплачено і блог не монетизовано, єслі шо, 2.0 ;)



Чартерний рейс, який вміщує макс. 17 пасажирів. До речі, ціна квитка зовсім адекватна - порядка 25 $. Обмеження багажу в 15 кг.


Політ триває до 1 години на висоті 3000 - 3500м. Цікаво, що кабіна пілотів не відмежована від салону з пасажирами. Екіпаж виявився українським (!) з майже 40-річним авіастажем!


Якщо погода хороша - це потрясний шанс побачити ландшафт Грузії з висоти пташиного польоту і пролетіти на Кавказькими горами:




Вартові башні Сванетії - візитна фішка регіону. 
Ну і сніг в горах цілий рік!


Ну і трохи зашквару на десерт. 
Лаври моїх хейтерських симпатій.
МАУ і Аерофлот.
З сотні моїх авіаперельотів найгірший досвід - з МАУ. Історії на кшалт "летимо в Стокгольм, по дорозі висаджуємо пасажирів в Копенгагені, бо людей мало і рейси в цілях економії раптово об"єднали". В Копені ніхто з літака не виходить, сидимо години 3-4.
Перенесення вильоту з 19 год на 01.30 без попередження, а виясняється по прибуттю в аеропорт. Ну і так далі....
І все б то нічого, якби ціна була пропорційна сервісу.
Раянейр собі таких речей зі мною не практикував, хоча при їх середній ціні в 20 євро я сижу і не нявкаю :)
Тому в питанні Мау мій внутрішній єврей переміг патріота - любителя вітчизняного...
І ще. Я зла за зірваний прихід Раянейру в Україну, так.

З Аерофлотом, сподіваюсь, все і так зрозуміло...


Рубрика "плани на майбутнє" : політати бізнес - класом і ...Airbus A380. 


А ще....Добре, хай це буде моєю мрією:)



P.S.  Ой, зачекайте, згадала, був ще один! Ще один політ  - перед стрибком з парашутом! 


P.P.S Далі буде....

Коментарі

Популярні публікації