земля в иллюминаторе: 100 flights!
Під час останньої подорожі, а це була Грузія в черговий раз, десь в небі над Стамбулом я відсвяткувала доволі своєрідний ювілей - 100 авіаперельотів!
Для себе ще не вирішила, привід це похвалитися, або, можливо, поділитися чимось корисним чи цікавим. Чи хоча б емоціями :)
Завдяки сервісу Flightdiary (нині це одна з функцій Flightradar24) можна вести облік у вигляді своєрідного щоденника. Система автоматично веде підрахунок і дійсну круту статистику, подробиці якої нижче :)
Певний час тому мені довелося підняти архіви і систематизувати інфу наскільки це було реально. Збереглося все, окрім нумерації місць. Але улюблене - завжди біля ілюмінатора :)
Фото було зроблене протягом того, ювілейного, 100-го, польоту над нічним Стамбулом. Його цінність я усвідомила потім. Босфор. Між Європою і Азією. По дорозі із Заходу на Схід.
100 польотів: 92 інтернаціональні і 8 "домашніх".
А це - 146.975 км.
Тобто, все рівно, що 3.7 разів облетіти навколо планети Земля. Або подолати третину ( 0.38) відстані до Місяця!
Ну крутий же сервіс, що повідомляє такі речі?
А також, це 51 аеропорт в 25 країнах. Перший був в липні 2009. І ніч перед польотом Берлін - Рим я просиділа в Тегелі доволі голодна і з переживаннями "лиш би не знудило! соромно ж буде!".
А це - 146.975 км.
Тобто, все рівно, що 3.7 разів облетіти навколо планети Земля. Або подолати третину ( 0.38) відстані до Місяця!
Ну крутий же сервіс, що повідомляє такі речі?
А також, це 51 аеропорт в 25 країнах. Перший був в липні 2009. І ніч перед польотом Берлін - Рим я просиділа в Тегелі доволі голодна і з переживаннями "лиш би не знудило! соромно ж буде!".
Та 86 різних маршрутів під крилом 18 авіакомпаній:
Та-дам! А тепер по категоріях!
Номінація " Улюблена авіакомпанія" присвоюється...Norwegians!
Low-cost, адекватне співвідношення ціни, сервісу, того факту, що літають здебільшого по центральних аеропортах у людський час ( в порівнянні в тим же Раяном, хоча за 8 євро, але з Франкфурт-Хан і відліт в свинячі голоси:). Опимальний (для мене) варіант в сполученні Скандинавія - Європа. Ну і зворотній (можливо для когось із вас). Квитки як з багажем, так і без. Періодично бувають акції від 100 $ Осло - США ( східне узбережжя, NY там і ...).
Ще у них часто на борту є шаровий Wi-Fi і симпатичні стюарти :)
За підрахунками, 30% моїх польотів були саме з Norwegians!
( пост не проплачений, блог не монетизований, єслі шо! :)
І ще, поверніть рейс Осло - Київ, а?...
Номінація найдешевший авіаквиток в моєму досвіді - 2,15 Є, Щецин - Осло з Ryanair.
Номінація "Бінго! Джек-пот!". Тронхейм -Аліканте, а це бл 4 год льоту з півночі на південь, Norwegians, куплений за 12 год до відльоту за ...34Є.
З дитинства Lufthansa здавалася якимось недосяжним еталоном. Була впевненість, якщо виросту і зможу собі дозволити літати німцями - от, значить самостійна, доросла і стою на своїх двох. В минулому році зрозуміла, що все набагато простіше, ніж було в тій дитячій ілюзії!
Була і "emergency" (незапланована) посадка. Одного осіннього вечора, замість Кракова нас посадили у Вроцлаві в зв"язку з погодніми умовами.
У номінаціі "найбільш оригінальний і пам"ятний " відзначу перельоти Tbilisi - Mestia - Tbilisi.
Одного ранку 2015 висунувши голови з палатки ми не без заздрості милувалися аеропортом Местії ім. Тамари. Він розкинувся поміж засніжених верхівок Сванетії і пару років тому був включений в 10-ку найкрасивіших в світі за рейтингом BBC.
Навіть зателефотнували в аеропорт. Але рейси ( Местіа - Тбілісі, Местіа - Кутаїсі) виконуються сезонно і раз на добу-дві. Короче, того разу нічого не перепало і я пообіцяла собі повернутися в Грузію заради цього!
Польоти організовує компанія Vanillasky.ge, квитки в них на сайті, мінімум за місяць до відльоту, завжди тотальний дефіцит ( ну зрозуміло!).
( пост не проплачено і блог не монетизовано, єслі шо, 2.0 ;)
Чартерний рейс, який вміщує макс. 17 пасажирів. До речі, ціна квитка зовсім адекватна - порядка 25 $. Обмеження багажу в 15 кг.
Політ триває до 1 години на висоті 3000 - 3500м. Цікаво, що кабіна пілотів не відмежована від салону з пасажирами. Екіпаж виявився українським (!) з майже 40-річним авіастажем!
Якщо погода хороша - це потрясний шанс побачити ландшафт Грузії з висоти пташиного польоту і пролетіти на Кавказькими горами:
Вартові башні Сванетії - візитна фішка регіону.
Ну і сніг в горах цілий рік!
Ну і трохи зашквару на десерт.
Лаври моїх хейтерських симпатій.
МАУ і Аерофлот.
З сотні моїх авіаперельотів найгірший досвід - з МАУ. Історії на кшалт "летимо в Стокгольм, по дорозі висаджуємо пасажирів в Копенгагені, бо людей мало і рейси в цілях економії раптово об"єднали". В Копені ніхто з літака не виходить, сидимо години 3-4.
Перенесення вильоту з 19 год на 01.30 без попередження, а виясняється по прибуттю в аеропорт. Ну і так далі....
І все б то нічого, якби ціна була пропорційна сервісу.
Раянейр собі таких речей зі мною не практикував, хоча при їх середній ціні в 20 євро я сижу і не нявкаю :)
Тому в питанні Мау мій внутрішній єврей переміг патріота - любителя вітчизняного...
І ще. Я зла за зірваний прихід Раянейру в Україну, так.
З Аерофлотом, сподіваюсь, все і так зрозуміло...
Рубрика "плани на майбутнє" : політати бізнес - класом і ...Airbus A380.
А ще....Добре, хай це буде моєю мрією:)
P.S. Ой, зачекайте, згадала, був ще один! Ще один політ - перед стрибком з парашутом!
P.P.S Далі буде....
Коментарі
Дописати коментар